KERESÉS search-close

marketing

100 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "marketing"

Rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó

A kátyús, rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó cég. A társaság Budapest belvárosában készítette el a filmet, amelyet Európa más országaiban is vetítenek. Az RTL Híradónak nyilatkozó autósok szerint igaz, ami a reklámban látható. Az MSZP szerint nem az autómárka marketingesei a hibásak a budapesti utak állapotáért. A Fővárosi Önkormányzatot hiába kerestük a témában.

 

Tanulj Geszti Pétertől!


szerző:
2018.10.31. 08:40
Tanulj Geszti Pétertől!

Geszti Péter különleges dologba fogott, idén másodszor tart szemináriumot: a marketing területen szerzett tapasztalatait adja át az érdeklődőknek. A részletekről ő mesélt nekünk!

Egymillió az órabére


szerző:
2018.07.11. 19:40
Egymillió az órabére

Cristiano Ronaldo havi 750 millió forintnyi eurót vághat zsebre, ez hetente 185 millió, naponta 26 millió, óránként több, mint 1 millió, percenként pedig 18 ezer. Kilenc év után a sportoló az olasz Juventushoz igazol.

 

Brandmánia 2018-06-21


szerző:
2018.06.22. 00:05

Brandmánia 2018-06-14


szerző:
2018.06.15. 00:15

Brandmánia 2018-06-07


szerző:
2018.06.08. 01:10

Brandmánia 2018-05-31


szerző:
2018.06.01. 01:05

Brandmánia 2018-05-24


szerző:
2018.05.25. 01:00

Brandmánia 2018-05-17


szerző:
2018.05.18. 01:00

Brandmánia 2018-05-10


szerző:
2018.05.11. 01:10

Brandmánia 2018-05-03


szerző:
2018.05.04. 01:10

Brandmánia 2018-04-26


szerző:
2018.04.27. 01:00

Brandmánia 2018-04-19


szerző:
2018.04.20. 01:10

Brandmánia 2018-04-12


szerző:
2018.04.13. 01:15

Brandmánia 2018-04-05


szerző:
2018.04.06. 00:35

Brandmánia 2018-03-29


szerző:
2018.03.30. 01:20

Brandmánia 2018-03-22


szerző:
2018.03.23. 01:05

A nők és a vásárlás


szerző:
2018.03.09. 01:35
A nők és a vásárlás

A nők generálják az összes vásárlás 70-80%-át világszerte. Nem véletlen, hogy a marketingesek elsőszámú célpontjai ők. A nőnap alkalmából rájuk fókuszáltunk.

Brandmánia 2018-03-08


szerző:
2018.03.09. 01:00

Pisilj a kedvezményért!


szerző:
2018.01.16. 07:42
Pisilj a kedvezményért!

A svéd áruház marketingesei arra kérik vásárlóikat, pisiljenek a katalógusban található szórólapra, mert így aktiválódik a kedvezményre jogosító kupon. Az egyoldalas hirdetés egyben terhességi teszt is. Pozitív minta esetén a képen látható babaágy ára felére csökken a papíron.

Brandmánia 2017-12-21


szerző:
2017.12.22. 00:25
Brandmánia 2017-12-21

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit.

Brandmánia 2017-12-14


szerző:
2017.12.15. 00:40
Brandmánia 2017-12-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-12-07


szerző:
2017.12.08. 00:40
Brandmánia 2017-12-07

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

A tartalom marketing a siker új kulcsa

Világszerte egyre nagyobb a kontent marketing jelentősége, de vajon mit is jelent ez, és hogyan alkalmazzák a nagyvállalatok?

Rohanó világ, száguldó marketing

Manapság a márkák folyamatos megújulásra kényszerülnek a digitális világ gyorsaságának köszönhetően, de vajon hogyan tartják a tempót a legnagyobb vállalatok? A Brandmánia stábja utánajárt.

Brandmánia 2017-11-30


szerző:
2017.12.01. 00:40
Brandmánia 2017-11-30

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Ők 2017 legjobb digitális szakemberei!

A Marketing és Média szaklap idén is rangsorolta hazánk legmeghatározóbb neveit a digitális média piacán, a Brandmánia stábja pedig meglátogatta a listán legjobban szereplőket.

Brandmánia 2017-11-23


szerző:
2017.11.24. 01:05

Brandmánia 2017-11-16


szerző:
2017.11.17. 01:10
Brandmánia 2017-11-16

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.

Brandmánia 2017-11-09


szerző:
2017.11.10. 00:40
Brandmánia 2017-11-09

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-11-02


szerző:
2017.11.03. 01:05
Brandmánia 2017-11-02

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Milyen a jó arculatváltás?

A külső nem minden, vagy mégis? Mi minden áll egy jó arculat mögött, és hogyan érdemes megváltoztatni vállalkozásunk imázsát? A Brandmánia utánajárt.

Brandmánia 2017-10-26


szerző:
2017.10.27. 00:55

Brandmánia 2017-10-19


szerző:
2017.10.20. 01:00
Brandmánia 2017-10-19

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-10-12


szerző:
2017.10.13. 00:15
Brandmánia 2017-10-12

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.

Ők 2017 legsikeresebb marketingesei!

A Marketing és Média szaklap második alkalommal gyűjtötte össze az ország legsikeresebb marketingvezetőit. A Brandmánia stábja az első négy helyezettel kereste a választ arra a kérdésre, hogy mi a siker titka, és hogy milyen kihívásokra számíthatnak a jövő marketingesei.

Brandmánia 2017-10-05


szerző:
2017.10.06. 00:20

Brandmánia 2017-09-28


szerző:
2017.09.29. 00:15

Brandmánia 2017-09-21


szerző:
2017.09.22. 00:25
Brandmánia 2017-09-21

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-09-14


szerző:
2017.09.15. 00:25
Brandmánia 2017-09-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-06-22


szerző:
2017.06.22. 23:55
Brandmánia 2017-06-22

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-06-15


szerző:
2017.06.16. 00:10

Brandmánia 2017-06-08


szerző:
2017.06.09. 00:00
Brandmánia 2017-06-08

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-06-01


szerző:
2017.06.02. 00:10
Brandmánia 2017-06-01

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Mennyire jellemző a magyarokra a márkahűség?

Egy friss kutatás szerint a márkáknak újra kell értékelniük a márkahűséget. Az amerikaiak fele cserélte le kedvenc brandjét és szolgáltatóját az elmúlt egy évben. Mi a helyzet Magyarországon?

A reklámozás új szintre lépett

Egyre több márka fókuszál gőzerővel a content marketingre, hatalmas reklámzaj van ugyanis. A tartalmat előállító marketingmegoldásoknak nagyon komoly szerepe lehet.

Brandmánia 2017-05-25


szerző:
2017.05.26. 00:10
Brandmánia 2017-05-25

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-05-18


szerző:
2017.05.19. 00:15
Brandmánia 2017-05-18

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-05-11


szerző:
2017.05.12. 00:15
AZ RTL-vezér a legbefolyásosabb

Újra tarolt az RTL a legbefolyásosabb médiaszemélyiségek listáján. Az 50-es rangsort 10. alkalommal tette közzé a Marketing és Média című szaklap. A toplistát ismét Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója vezeti. A legbefolyásosabbak között rajta kívül még 3 RTL-es vezető szerepel, Kolosi Péter, Dudás Gergely és Kotroczó Róbert. A rangsor második helyén a TV2-t birtokló Andy Vajna, a harmadikon Mészáros Lőrinc van. A milliárdos felcsúti polgármester azután került a listára, hogy tavaly megvásárolta a Népszabadságot korábban kiadó Mediaworks Hungary-t és az Echo Tv-t.

Brandmánia 2017-05-04


szerző:
2017.05.05. 00:15

Brandmánia 2017-04-27


szerző:
2017.04.28. 00:55

Brandmánia 2017-04-20


szerző:
2017.04.21. 00:55
Brandmánia 2017-04-20

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Ha elégedettek a dolgozók, az tükrőződik a profitban is!

A Magyar Public Relations Szövetség a második alkalommal írta ki az Employer Branding Awardot, azaz a példaértékű munkáltatói marketingépítés díját. Céljuk, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat bemutassák és megismertessék a szakmai közönséggel.

Brandmánia 2017-04-13


szerző:
2017.04.14. 00:50

Brandmánia 2017-04-06


szerző:
2017.04.07. 00:45
Brandmánia 2017-04-06

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Gabo és Ági csúnyán beégtek az edzőterem tulajdonosa előtt

Gabót nemrég felhívta annak az edzőteremnek a tulajdonosa, ahol gyúrni szokott, hogy egy közreműködés keretein belül népszerűsítse Ágival a konditermet. Azonban Gabo nem sok jó ötlettel tudott szolgálni, sőt...

Brandmánia 2017-03-30


szerző:
2017.03.31. 00:40
Brandmánia 2017-03-30

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-03-23


szerző:
2017.03.24. 00:55

Brandmánia 2017-03-16


szerző:
2017.03.17. 00:45

Brandmánia 2016-12-15


szerző:
2016.12.16. 00:40
Brandmánia 2016-12-15

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-12-08


szerző:
2016.12.09. 00:45
Brandmánia 2016-12-08

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

A Marketing és Média idén első alkalommal készítette el a legsikeresebb hazai marketingesek rangsorát. A lista első húsz helyezettje a Marketing Masters konferencián ismertette 2017 legnagyobb kihívásait.

Brandmánia 2016-12-01


szerző:
2016.12.02. 00:50

Brandmánia 2016-11-24


szerző:
2016.11.25. 00:50
Brandmánia 2016-11-24

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-11-17


szerző:
2016.11.18. 00:45
Brandmánia 2016-11-17

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-11-10


szerző:
2016.11.11. 00:25
Brandmánia 2016-11-10

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Vivien megszentségtelenítette Tivy marketing irodáját

Tivy megnyitotta villabéli marketing irodáját, és megmutatta Viviennek, hol reklámozza a termékeket. Aztán egy váratlan pillanatban Vivi rámászott...

Brandmánia 2016-11-03


szerző:
2016.11.04. 00:30
Tivy:

Tivy újabb terméket marketingelt a szaunában. Szolárium híján a villalakók barnító sprayt használnak, az ostorlábú pedig kendőzetlenül elmondta a véleményét erről a termékről...

Tivy:

Tivy bevonult a szaunába, és elkezdte marketingelni a mirelit málnát. Elmondta, hogy a málna a legfontosabb gyümölcs, ami egy picike cucc, jó kedvet ad, és... hát szökik a málna! 

Senkisem ért úgy a marketinghez, mint Tivy

Tivy visszatért, és újra szökik a málna, meg az energiaital!

Brandmánia 2016-10-27


szerző:
2016.10.28. 00:20
Brandmánia 2016-10-27

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Brandmánia 2016-10-20


szerző:
2016.10.21. 00:25
Brandmánia 2016-10-20

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-10-13


szerző:
2016.10.14. 00:25
Brandmánia 2016-10-13

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-10-06


szerző:
2016.10.07. 00:25
Brandmánia 2016-10-06

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Reklámok másképp


szerző:
2016.09.30. 00:50
Reklámok másképp

A hagyományos félperces televíziós reklámok mellett egyre gyakrabban találkozni egyéb reklámozási megoldásokkal is, például termékelhelyezéssel vagy éppen műsorszponzorációval. Vajon hogyan érdemes manapság reklámozni egy-egy terméket?

Brandmánia 2016-09-29


szerző:
2016.09.30. 00:25
Brandmánia 2016-09-29

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Gépek nélkül nem létezik marketing

Olyannyira terheltté vált mára adatokkal a marketing világa, hogy nincs ember a Földön, aki el tudna ezek között igazodni. De az egyes digitális platformok működtetése, mint például a közösségi oldalak kezelése, vagy a mesterséges intelligencia használata is, mind-mind az automatizál marketinget erősíti. Amely pedig lehetővé teszi, hogy akár egy számítógépről vagy terminálról irányítsák egy nagyvállalat teljes marketingtevékenységét.

Brandmánia 2016-09-22


szerző:
2016.09.23. 00:05
Brandmánia 2016-09-22

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-15


szerző:
2016.09.16. 00:05
Brandmánia 2016-09-15

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-08


szerző:
2016.09.09. 00:10
Brandmánia 2016-09-08

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-01


szerző:
2016.09.01. 23:35
Brandmánia 2016-09-01

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Íme a jó marketinges ismérvei!

A Marketing és Média a Magyar Marketing Szövetséggel közösen első alkalommal készítette el az 50 legsikeresebb marketingvezető listáját. Azt vizsgálták, hogy a szakemberek mennyire sikeresek az adott területen, és hogy mennyire meghatározó a véleményük.

Brandmánia 2016-06-09


szerző:
2016.06.10. 00:40
Brandmánia 2016-06-09

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-06-02


szerző:
2016.06.03. 00:40
Brandmánia 2016-06-02

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-05-26


szerző:
2016.05.27. 00:05
Brandmánia 2016-05-26

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-05-19


szerző:
2016.05.20. 00:00
Brandmánia 2016-05-19

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-05-12


szerző:
2016.05.13. 00:35
Brandmánia 2016-05-12

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Top50 médiaszemélyiség Magyarországon

Megvan a marketing és média szektor 50 legbefolyásosabb embere 2016-ban is, a lista első helyén Vidus Gabriella az RTL Magyarország vezérigazgatója szerepel. A listán meggyőző az RTL cégcsoport főlénye, a top50 médiaszemélyiség tíz százalékát az RTL Magyarország adta. A 6. legbefolyásosabb médiaipari szereplő például a vezérigazgató-helyettes Kolosi Péter lett, a 28. helyezett pedig Kotroczó Róbert, az RTL hírigazgatója.

Brandmánia 2016-05-05


szerző:
2016.05.06. 00:05
Brandmánia 2016-05-05

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

Brandmánia 2016-04-28


szerző:
2016.04.29. 00:05
Brandmánia 2016-04-28

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

Mi alapján vásárolunk? Bizony, a külső a legfontosabb!

A vásárlások zöme a polcnál dől el. Éppen ezért nagyon fontos, hogy egy termék milyen csomagolással rendelkezik. Emellett egyre nagyobb hangsúlyt kap a környezetvédelem is. De vajon mi a legfontosabb szempont egy termék megjelenésénél?

Brandmánia 2016-04-21


szerző:
2016.04.22. 00:05

Brandmánia 2016-04-14


szerző:
2016.04.15. 00:00
Brandmánia 2016-04-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

Brandmánia 2016-04-07


szerző:
2016.04.08. 00:05
Brandmánia 2016-04-07

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-03-31


szerző:
2016.04.01. 00:05
Brandmánia 2016-03-31

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-03-24


szerző:
2016.03.25. 00:00
Brandmánia 2016-03-24

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Brandmánia 2016-03-17


szerző:
2016.03.18. 00:40
Brandmánia 2016-03-17

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

Brandmánia 2016-03-10


szerző:
2016.03.11. 00:40
Brandmánia 2016-03-10

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való