KERESÉS search-close

brandmánia

100 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "brandmánia"

Gal Gadot exkluzív interjút adott

A gyönyörű modell, színésznő a Halálos Iramban és a Wonder Woman filmmel vált igazán ismertté. Gal Gadot interjú, csütörtök éjszaka a Brandmaniában!

Brandmánia 2016-04-21


szerző:
2016.04.22. 00:05
Brandmánia 2016-04-21

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-04-21


szerző:
2016.04.22. 00:05

Brandmánia 2016-04-14


szerző:
2016.04.15. 00:00
Brandmánia 2016-04-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

Brandmánia 2016-04-14


szerző:
2016.04.15. 00:00
Brandmánia 2016-04-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

A vállalatok a munkavállalókért versenyeznek

A magyar vállalatvezetők fele küzd azzal a problémával, hogy nem talál megfelelő munkaerőt. Csak informatikusokból, több mint 10 ezer hiányzik Magyarországon. A megoldás érdekében egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a munkáltatói márkaépítésre.

Az interneten éri meg a legjobban hirdetni

Tavaly 3%-kal nőtt a reklámpiac és bekövetkezett az, amire már régóta lehetett számítani: a legtöbb pénzt már nem a televízióban, hanem az interneten költik el a hirdetők.

Brandmánia 2016-04-07


szerző:
2016.04.08. 00:05
Brandmánia 2016-04-07

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-04-07


szerző:
2016.04.08. 00:05
Brandmánia 2016-04-07

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.

A világ legújabb autócsodái


szerző:
2016.04.01. 00:35
A világ legújabb autócsodái

A Genfi Autószalon minden autómániás kötelező zarándokhelye. Itt mutatják be a legtöbb luxus és konfekció autót. Ezúttal is több tucat, sok millió eurót érő járgányt láthattak az autók szerelmesei, és a nagy márkaújítások mellett a legőrültebb konstrukciók is bemutatásra kerültek.

Brandmánia 2016-03-31


szerző:
2016.04.01. 00:05
Brandmánia 2016-03-31

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-03-31


szerző:
2016.04.01. 00:05
Brandmánia 2016-03-31

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.

A londoni divathéten a magyar tervezők is reflektorfénybe kerültek

Ismét megrendezésre került a londoni divathét, mely az egyik legnagyobb esemény a ruhaköltemények világában. Az Egyesült Királyság divatházai és feltörekvő tervezői mellett, magyar tehetségek is bemutatták kollekciójukat! Lássuk a legújabb trendeket!

Bizakodhat a magyar reklámpiac: megindult a bővülés!

Számos kedvezőtlen hatás ellenére, a 2013-as év mélypontja után, 2015-ben ismét nőtt a televíziós reklámpiac Magyarországon. A fogyasztás és a fogyasztói bizalom pozitívan alakult, és a csatornák száma is bővült. Ennek eredményeként 2016-ban sokkal erősebb verseny várható!

Brandmánia 2016-03-24


szerző:
2016.03.25. 00:00
Brandmánia 2016-03-24

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Brandmánia 2016-03-24


szerző:
2016.03.25. 00:00
Brandmánia 2016-03-24

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Informatikusokra és mérnökökre lenne szüksége a gazdaságnak

Ezeken a területeken jelentős hiány lehet a következő években, de a szerszámgyártók és az autószerelők iránt is növekedhet a kereslet. Az informatikus hiány komoly gátja lehet a gazdasági növekedésnek is.

Brandmánia 2016-03-17


szerző:
2016.03.18. 00:40
Brandmánia 2016-03-17

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
 

Íme a mobilpiac sikerének titka

Több ezer ember a helyszínen, százezrek pedig otthon, gépek előtt - ennyien követték élőben Zuckerberg beszédét a virtuális valóságról. Lássuk!

Ügyfélcsalogatás: meddig mehetnek el a bankok?

Ahogy a gazdaság élénkül, és a fogyasztók vásárlóereje magasabb, a verseny egyre erősebb a bankok piaci szereplői között. Vajon mi mindent képesek megtenni ennek érdekében? Folyamatosan bővülő online lehetőségek, nézőcsalogató reklámok, sőt már kávézóval egybekötött direktbank is várja az ügyfeleket.

Hatalmas biznisz lett a síelés

Jelenleg több mint 100millióan síelnek világszerte.  Csak Magyarországon a rendszeresen síelők száma az elmúlt években szinte a duplájára nőtt. Bár hazánk földrajzi helyzetéből kifolyólag nem bővelkedik síterepekben, a közeli pályák és a kecsegtető élmény miatt mind többen indulnak el a külföldi havas lejtők irányába. Ez a folyamatos növekedés pedig a hazai kereskedőknek egyre jobb bizniszt jelent.

Brandmánia 2016-03-10


szerző:
2016.03.11. 00:40
Brandmánia 2016-03-10

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Napi 40 millió dollár? Igen!


szerző:
2016.03.04. 01:21
Napi 40 millió dollár? Igen!

Több mint 20 milliárd forintos a piackutatók piaca Magyarországon. A Brandmánia ennek járt utána. Kiderült, hogy a legtöbb pénzt a napi fogyasztási cikkeket gyártó cégek költik kutatásokra. De ez még nem minden!

A munkáltató érdeke a munkavállaló jóléte

Három évvel ezelőtt kezdődött ’Az ország legfittebb munkahelye’ felmérés, hogy feltérképezzék a hazai egészségi állapotokat, illetve hogy sportra ösztönözzék a dolgozókat. A munkáltatóknak is fontos munkavállalóik fizikai és mentális frissessége, mert ha csökken, az anyagi károkkal jár a vállalatok számára.

Brandmánia 2016-03-03


2016.03.04. 00:45
Brandmánia 2016-03-03

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Hazánk legjobb munkahelyei


szerző:
2015.12.16. 00:35
Hazánk legjobb munkahelyei

Hetvenhat vállalat 32 ezer alkalmazottja szavazott arról, melyek Magyarország legjobb munkahelyei. Ezeket mutatttok most meg a Brandmániában!

Pezsgővel búcsúztunk


szerző:
2015.12.16. 00:35
Pezsgővel búcsúztunk

Itt az év vége, pukkannak a pezsgők! Egy tizenhat milliárd forintos piac legfrissebb trendjeit mutattuk meg a Brandmániában, amivel egyben búcsúztattuk a 2015-ös évet.

Brandmánia 2015-12-15


szerző:
2015.12.16. 00:05
Brandmánia 2015-12-15

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője

Beköszöntött a hősök kora!


szerző:
2015.12.09. 00:45
Beköszöntött a hősök kora!

Nincsenek könnyű helyzetben a magyarországi marketingesek, hiszen változik a piac, a tartalom és a disztribúció. Lehet hogy hősök segítségét kell kérniük?

Hotel trendek


szerző:
2015.12.09. 00:45
Hotel trendek

Elrepültünk Baselbe Európa egyik legnagyobb hotelkiállítására, és megmutattuk önöknek, hogy egy 550 milliárd dolláros hotelpiacon melyek a legfrissebb trendek!

Brandmánia 2015-12-08


szerző:
2015.12.09. 00:05

Az Erő a Brandmániával van!


szerző:
2015.12.02. 00:35
Az Erő a Brandmániával van!

A Star Wars márka több mint tíz milliárd forintos forgalmat hozhat csak Magyarországon. A Brandmániában megmutattuk önöknek, hogy melyik márkák járhatnak a legjobban.

Tévéztünk a Brandmániában!


szerző:
2015.12.02. 00:35
Tévéztünk a Brandmániában!

A magyar lakosság fele több mint ötven csatornát néz átlagosan. Óriási a verseny a piacon, a nézők mellett a hirdetők számára sem könnyű a választás. Megnéztük mi a helyzet a tévés piacon!

Brandmánia 2015-12-01


szerző:
2015.12.02. 00:05
Mennyire fitt a magyar lakosság?

Az elmúlt években folyamatosan növekedett a kereslet a vitaminok és az étrend kiegészítők iránt. Mindez azonban messze nem jelenti azt, hogy a magyar lakosság kellően fitt lenne...

A lojalitás szerepe


szerző:
2015.11.25. 00:40
A lojalitás szerepe

A világ tíz legértékesebb márkája több mint 38 ezer milliárd dollárt ér. Hogy számukra, és a többi nagy márka számára mennyire fontos a lojalitás, annak jártunk utána a BrandFestiválon.

Brandmánia 100!


szerző:
2015.11.25. 00:40
Brandmánia 100!

Száz adás, több mint 500 márka, közel ezer interjú. Ott voltunk a genfi, a frankfurti, és a párizsi autószalonon. A milánói világkiállításon, a baseli óra és ékszershow-n, valamint több nagy hazai gyár ünnepélyes megnyitóján. Köszönjük, hogy velünk tartottak!

Brandmánia 2015-11-24


szerző:
2015.11.25. 00:10
Legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon

A digitális piac az egyik legdinamikusabban fejlődő területe a magyar gazdaságnak. A Brandmániában megmutattuk, kik és mik ennek a piacnak a legfőbb mozgatórugói 2015-ben.

Nagyvállalatok és a digitális média

A műsor második felében is maradtunk a digitális érában, és a nagyvállalatok online stratágiáját vizsgáltuk meg.

Brandmánia 2015-11-17


szerző:
2015.11.18. 00:10
A szolgáltató szektor lehet hazánk kitörési pontja

Magyarországon az SSC szektor az előkelő első helyen áll. Az üzleti szolgáltató szektor várhatóan a magyar gazdaság egyik folyamatosan erősödő pillére lesz a következő években is. Szakértők szerint a nagy márkák több ezer új munkahelyet teremthetnek ebben az ágazatban!

„Nem halat adunk, hanem hálót, és megtanítjuk őket halászni”

A társadalmi felelősségvállalás kulcskérdés, mivel Magyarországon közel másfél millió ember él hátrányos helyzetben. Idén díjazták a társadalmi felelősségvállalás élén álló vállalatokat.

Brandmánia 2015-11-10


szerző:
2015.11.11. 00:00
Melyek voltak a legütősebb reklámkampányok?

A reklámoknál nem csak a kreativitás számít, hanem a hatékonyság is. A Brandmániában most megmutattuk önöknek, melyek voltak az elmúlt időszak legütősebb reklámkampányai!

Brandmánia 2015-11-05


szerző:
2015.11.06. 00:20

Mit főznek a TV-ben?


szerző:
2015.10.30. 00:50
Mit főznek a TV-ben?

Az elmúlt években gombamód elszaporodtak a gasztroműsorok a televíziókban. Mindez persze nem véletlen. Összeségében több milliós nézőközönséget tudnak velük rabul ejteni a tévétársaságok. Hogy minek köszönhető ez, annak jártunk most utána!

Tervezzük együtt a jövőt!


szerző:
2015.10.30. 00:50
Tervezzük együtt a jövőt!

A műsor második felében a Design Héttel és menő magyar designerekkel foglalkoztunk. Mit is jelent a design szó, és milyen üzleti lehetőségeket rejt? Most kiderítettük!

Brandmánia 2015-10-29


szerző:
2015.10.30. 00:15
Milyen műsorokra számíthatnak a TV nézők?

Mindenki felturbózta műsorkínálatát az őszre. Egyre több a saját gyártás, egyre korábban jönnek az amerikai sorozatok. A Brandmániában a legújabb TV piaci trendeket mutattuk be.

Drágám, a televíziók még okosabbak lettek!

Évente több százezer televíziót adnak el Magyarországon. Hogy melyek a legfrissebb trendek, azt megmutattuk Önöknek a Brandmánia második felében!

Brandmánia 2015-10-22


szerző:
2015.10.23. 00:15
Robotizálódás a Brandmániában!

A robotika elképesztő tempóban forradalmasítja a világunkat. 2017-ben több mint kétmillió robot vesz majd körbe bennünket. Mi lesz velünk emberekkel?

Hogy állnak a nagy márkák a menekültkérdéshez?

A különféle segélyszervezetek mellett a nagy márkák, milliárdos üzletemberek, sőt, futballklubok is a menekültek támogatása mellett döntöttek. A Brandmánia ennek járt utána a műsor második felében.

Brandmánia 2015-10-15


szerző:
2015.10.16. 00:20

Hasítás Frankfurtban


szerző:
2015.10.09. 00:55
Hasítás Frankfurtban

Kétszázhúsz világpremier, ezeregyszáz kiállító: a Frankfurti Autószalonra dübörgött ki a Brandmánia, ahonnét a legfrissebb trendekkel jelentkezett!

Autók behálózva!


szerző:
2015.10.09. 00:55
Autók behálózva!

Nincs megállás, folytattuk a száguldást! A műsor második felében a behálózott autókról, vagyis az internetképes járgányokról volt szó a Brandmániában.

Brandmánia 2015-10-08


szerző:
2015.10.09. 00:20
Brandmánia 2015-10-08

Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Teszi mindezt úgy, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formába csomagolja. A Brandmánia szakmai együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. Műsorvezető: Simon Krisztián

Futórendezvények rohanó világunkban

Több mint százhúszezren indulnak Magyarországon futóversenyeken. Ez a szám évről-évre folyamatosan nő. A Brandmániában a futással foglalkoztunk. Ne rohanjanak sehova!

Brandmánia 2015-10-01


szerző:
2015.10.02. 00:00
Brandmánia 2015-10-01

Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Teszi mindezt úgy, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formába csomagolja. A Brandmánia szakmai együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. Műsorvezető: Simon Krisztián

Brandmánia 2015-09-24


szerző:
2015.09.25. 00:05
Brandmánia 2015-09-24

Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Teszi mindezt úgy, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formába csomagolja. A Brandmánia szakmai együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap.

Elnöki Brandmánia!


szerző:
2015.09.25. 00:00
Elnöki Brandmánia!

"A YouTube a világ egyik legnagyobb zenei nagyszínpada is egyben!" - Zenészekkel, közösségi médiával és a bennük fantáziát látó szponzorokkal foglalkoztunk a Brandmániában.

Márkanév változások


szerző:
2015.09.25. 00:00
Márkanév változások

A műsor második felében megmutattuk Önöknek, hogy milyen nagy márkanév váltások voltak az elmúlt időszakban, amelyekre egyes márkák akár több milliárd forintot is költöttek.

Milyenek lesznek a jövő áruházai?

A műsor második felében megmutattuk Önöknek a Brandmániában, hogy a nagy élelmiszerláncok hogyan képzelik el a jövő áruházait.

Nagy márkák és az oktatás


szerző:
2015.09.18. 00:05
Nagy márkák és az oktatás

Új tanév, új programok. A nagy márkák akár sok százmillió forintot is költhetnek az oktatás fejlesztésére. A legújabb trendeket mutattuk meg a Brandmániában.

Brandmánia 2015-09-17


szerző:
2015.09.18. 00:05
Brandmánia 2015-09-17

Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Teszi mindezt úgy, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formába csomagolja.

Brandmánia 2015-09-10


szerző:
2015.09.10. 23:30
Brandmánia 2015-09-10

Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Teszi mindezt úgy, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formába csomagolja.
 

Mennyire pezsgett a piac nyáron?

A forró nyár a nagymárkák számára komoly lehetőséget jelentett. Hogy mennyire pezsgett a piac, azt most megmutattuk önöknek a Brandmániában!

Hogyan csapatnak a legnagyobb márkák a Balaton leghúzóbb fesztiválján?

Csak a legnagyobb nyári fesztiválokon több mint félmillióan voltak. A Balaton Soundnak is nagyjából 140 ezer látogatója volt. Nem véletlen, hogy a nagymárkák számára a fesztiválszezon maga a Paradicsom.

Brandmánia 2015-09-03


szerző:
2015.09.03. 23:30
A francia Riviéráról jelentkezik a Brandmánia!

Több mint negyvenezer nevezés érkezett a Cannes-i Reklámfesztiválra. Ebből százötven magyar, amelyből három győztes is született. Ilyen még sosem volt!

Terjed a kapszulás kávé


szerző:
2015.06.12. 00:00
Terjed a kapszulás kávé

A kávé olyan luxus, amit mindenki megengedhet magának, ám a kapszulás változatát hazánkban még kevesen ismerik. Hogyan lehet kávébrandet építeni?

 

Melyek a nemzetközi légiforgalom legújabb trendjei?

Tudta, hogy egyre nagyobb szerepe van a 3D nyomtatóknak a légitársaságok életében? Vajon mire használják a drónokat? Melyek a legfontosabb fejlesztéseik? Most megtudhatja, hogyan alkalmazkodnak a piacvezető vállalatok az átalakuló gazdasági srtuktúrához. Repüljön velünk!

Brandmánia 15-06-11


szerző:
2015.06.12. 00:00
Brandmánia 15-06-11

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Sokat érő múlt


szerző:
2015.06.05. 00:00
Sokat érő múlt

A márkák számára fontos a múlt, és a különböző rendezvények, események is, ahol különböző autócsodákat láthatnak a kilátogatók. Most mi megnéztük őket!

Milyen céget érdemes Magyarországon építeni?

A műsor második felében bejelentkeztünk a Magyar Gazdasági Csúcstalálkozóról. Top márkákról, trendekről és az elmaradhatatlan innovációról beszélgettünk.

Brandmánia 15-06-04


szerző:
2015.06.05. 00:00
Brandmánia 15-06-04

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Az vagy, amit megeszel? Mit tart egészségesnek a magyar?

Ma már Magyarországon is egyre inkább növekszik az igény és a piac az organikus, vagyis a bioélelmiszerek iránt, ám a kereslet még mindig jócskán elmarad a fejlett országokéhoz képest. Most már a nagy márkák is komoly fejlesztéseket hajtanak végre, hogy szélesítsék vitaminban gazdag élelmiszer-kínálatukat.

Ahol a legmeghatározóbb médiaszemélyiségek összefutnak

A Marketing&Media - Top 50 gála partyján közel kétszázan vettek részt, ott voltak a legnagyobb cégek szakemberei, képviselői, vezérigazgatói. Kinek, és miért volt fontos a jelenlét? Van, aki egész egyszerűen egy szexuális élményhez hasonlította az eseményt!

Brandmánia 15-05-28


szerző:
2015.05.29. 00:40
Brandmánia 15-05-28

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Elektromos biznisz: A zöld autózás

2035-ig közel egymillió elektromos autó lesz majd a magyarországi autóutakon. A Brandmániában azt néztük meg, hogy mennyire fontos a nagy autó brandek számára az elektromos biznisz.

Mennyire fontos a környezettudatosság a nagy márkák számára?

Papírfogyasztás, PET palackok, megújuló energiaforrások. No, és mi a helyzet az újrahasznosítással? Mennyire fontosak ezek a nagy vállalatok számára?

Brandmánia 15-05-21


szerző:
2015.05.22. 00:40
Brandmánia 15-05-21

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Mennyire fontosak a fiatalok a nagy márkák számára?

A fiatalok nagy része szívesen helyezkedne el jó nevű cégeknél. A nagy márkák számára pedig egyre fontosabbak is a fiatalok, de hogy mennyire, azt most kiderítettük!

Hogyan lehet elérni a Z generációt?

A Z generáció legidősebb tagjai épp az egyetemi tanulmányaik vége felé tartanak, de hamarosan munkahellyel rendelkező fogyasztókká válnak. Elérésük rendkívül komoly kihívást jelent a márkák számára, ugyanakkor a kommunikációba való bevonásuk jelentős üzleti hasznot hozhat.

Brandmánia 15-05-14


szerző:
2015.05.15. 00:35
Brandmánia 15-05-14

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Kik a legbefolyásosabb emberek a hazai médiaiparban?

A Marketing&Media nyolcadik alkalommal készítette el a Top 50: A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban rangsorát, amely ezúttal is egy 20 fős médiapiaci szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján állt össze.

Brandmánia - 2015. május 7.


szerző:
2015.05.08. 00:45
Brandmánia - 2015. május 7.

Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Brandmánia 15-05-07


szerző:
2015.05.08. 00:40
Brandmánia 15-05-07

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Okoseszközök, applikációk, startupok

A mobil alkalmazás fejlesztés világszerte hatalmas üzlet. Mi várható ennek kapcsán a bankszektorban, egészségügyben? Mennyire nyitnak ezek a területek az applikációk felé? És mi a helyzet a magyar startupokkal?

Felhőtlen élet?


szerző:
2015.05.01. 00:40
Felhőtlen élet?

Ha számítástechnika kapcsán beszélünk felhőről, akkor elképzelhetetlen a jövő nélküle. De mik is ezek a felhőszolgáltatások pontosan? 

Brandmánia 15-04-30


szerző:
2015.05.01. 00:40
Brandmánia 15-04-30

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Mi a divat idén tavasszal?


szerző:
2015.04.24. 00:40
Mi a divat idén tavasszal?

Javában tart már az évszak, de mi a divat? Elővehetjük a régi darabjainkat? Többek közt ezekre a kérdésekre is kerestük a választ, de azzal is foglalkoztunk, hogy az elmúlt években hihetetlenül megerősödtek a ruházati piacon a kollekcióikat kétheti rendszerességgel cserélő úgynevezett fast fashion láncok. És mi a helyzet a magyar márkákkal külföldön? Ennek is utánajártunk!

Ciki, ha egy vállalatnak nincs közösségi oldala?

Tudják mi a közös a Norbi Update-ben és a Sparban? Csak annyi, hogy mindketten fent vannak a Facebookon, és ott a legnagyobb táború márkák közé tartoznak. Előbbinek közel 1 millió rajongója van, míg a kereskedelmi lánc valamivel több, mint 550 ezres táborral büszkélkedhet. De a szórakoztató elektronikai brandek, és a távközlési cégek számára is úgy tűnik egyre fontosabb a közösségi média.

Brandmánia 15-04-23


szerző:
2015.04.24. 00:40
Brandmánia 15-04-23

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Branded entertainment


szerző:
2015.04.17. 00:40
Branded entertainment

A Brandmániában a branded entertainment fogalmának jártunk utána, hogy filmekben hogyan rejtik el a reklámokat.

Online kereskedelem alakulása


szerző:
2015.04.17. 00:40
Online kereskedelem alakulása

Simon Krisztián a Brandmánia csütörtöki adásában az online kereskedelem növekedésének okának járt utána, valamint, hogy a napi fogyasztási cikkek online értékesítése az évek alatt, hogyan változott,

Brandmánia 15-04-16


szerző:
2015.04.17. 00:40
Brandmánia 15-04-16

Brandmánia: Egy műsor, amely márkákról és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban dolgoznak, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ.

Manapság már nem azért hordunk órát, hogy tudjuk mennyi az idő, hiszen azt még okostelefonjainkon is megnézhetjük. Még a férfiak is kiegészítőként viselik, mint a nők egy karkötőt. Rengeteg órát értékesítenek világszerte, mégis a svájci piac a listavezető. Nem hiába Svájcban rendezik meg évről évre a legnagyobb óra kiállítást, melyre ellátogatott stábunk.

^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való