KERESÉS search-close

Volkswagen

22 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "Volkswagen"

Érdemes még dízelt venni?

El kell adni a dízel autót? Mi a dízel jövője? A történet 2014-ben kezdődik, amikor egy amerikai egyetem kutatói kiderítik, hogy a Volkswagen csal a dízel-motorok károsanyag-kibocsátásának mérésével. Következik: amerikai-, majd világbotrány. Most mi a helyzet?

Nem gyártanak több „bogarat”

Véget ér egy korszak: jövő nyáron végleg befejezi a legendás bogárhátú Volkswagenek gyártását a német cég. A döntés mögött egyrészt az áll, hogy az amerikai vásárlókat inkább a nagyobb autók érdeklik. Másrészt a dízelbotrány által megtépázott autógyártó ezentúl inkább az elektromos modellekre akar koncentrálni.

RTLII Híradó 2018-01-29


szerző:
2018.01.29. 21:30
Hippi kisbusszal érkezett a stúdióba Kiss Ramóna és Fehér Tibi!

A hétvégi oldtimer autós találkozó alkalmából a Reggeli vendégei voltak Dr. Vérten Sándor, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója, és Ránky Dezső, VW Oldtimer rajongó, aki magával hozott egy igazi retro hippijárgányt, amibe bepattanva Kiss Ramóna és Fehér Tibi is visszarepültek az időben.

Íme az év kisteherautója!


szerző:
2017.05.27. 13:20
Íme az év kisteherautója!

Volkswagen Craftert 2017-ben az év kishaszonjárművének, kisteherautójának választották. Az utastere egyáltalán nem olyan, mintha teherautót vezetnénk, sokkal inkább olyan, mintha egy Volkswagen Golfban ülnénk.

Volkswagen Passat GTE a tisztaság jelképe

A tél, a hideg, a fehér, a hóesés: ez mind-mind a tisztaság jelképe a zöld rendszám mellett. A megkülönböztető színnel jelölt tábla nemcsak annyit jelent, hogy tehetősebb a tulajdonosa, hanem rengeteg előjoggal is jár a többi autóssal szemben.

Kicsi, nagy, rövid, hosszú - mi lehet az?

Naná, hogy a Volkswagen Transporter. A világ legnépszerűbb kishaszongépjárműve rengeteg formában létezik. Gyártósorán naponta 710 db autót gyártanak le. Lássuk, hogyan készül!

Íme a Volkswagen Transporterek szentélye

Pont hatvan évvel ezelőtt, 1956-ban kezdték el a Volkswagen Transporterek gyártását. A legendás Samba busszal nyolc fiatal tudott egyszerre utazni, a kemping változata pedig olyan tájak meghódítását tette lehetővé, ahova autó nélkül el se juthattak volna tulajdonosaik.

Új márkák a Volkswagen-botrányban

Az elmúlt hetekben szinte nem volt olyan nap, amikor ne olvastunk volna újabb és újabb fejleményeket a szeptemberben kirobban Volkswagen-botránnyal kapcsolatban. A legfrissebb hír, hogy a csoport újabb márkái is érintettek lehetnek a károsanyag-kibocsátás-ügyben. Vendégünk volt Hámori László, a Gépjárműkárosultak Országos Szövetségének elnöke.

Ellentmondásos vélemények a magyar gazdaság kilátásairól

A fontos mutatók továbbra is rendben. De: versenyképességben sehol nem vagyunk, kevés a beruházás, fiatalok és értékes szakemberek hagyják el az országot, az oktatás és az egészségügy változatlanul pénzhiánytól szenved és kérdés, mi lesz a Volkswagen-botrány hatása a járműiparnak kiszolgáltatott magyar exportra.

Magyar per indult a Volkswagennel szemben

Magyarországon is gyűrűzik a Volkswagen-botrány, ugyanis egy magyar befektető döntött úgy, hogy pert indít az autógyárral szemben a Fővárosi Törvényszéken. Rengeteg kérdés maradt egyelőre tisztázatlanul azzal kapcsolatban, hogy mire számíthatnak a magyar autótulajdonosok, pontosan mely márkák érintettek még a Volkswagenen kívül és a magyar bíróság dönthet-e egyáltalán az ügyben. Vendégünk volt Lovas Károly, a Magyar Autóklub közlekedési szakértője, valamint Dr. Mihalics Krisztián ügyvéd, aki az imént említett befektető, jogi képviselője.

Mi történik Németországban?

Másfél millió menekült lehet az év végéig. Merkel kancellár csökkenő népszerűsége ellenére továbbra is be akarja fogadni őket. Tüntetések, szokatlanul éleződő feszültségek, viták a kormányon belül és a német tartományok között – és mindehhez a Volkswagen botránya. Mit kezdhet mindezzel Európa legerősebb országa?

A Volkswagen világbotrány

A világ legnagyobb autógyára, a Volkswagen csalt. A Volkswagen részvényárfolyamának zuhanása miatt egyébként Németország néhány leggazdagabb családja milliárdokat vesztett. Egy teljes cégcsoportról van szó, beleértve például az Audit, a Skodát, a Seatot és a Porschét is. Az új vezető azt mondja, minden követ megmozdít a kiadáscsökkentés érdekében, beleértve például a Wolfsburg futballklub és tucatnyi másik német profilklub többszázmillió eurónyi éves támogatásának esetleges csökkentését. A világszerte 600 ezer embert foglalkoztató Volkswagenről sok mindent elmond az a tény, hogy új modellekre, fejlesztésekre tavaly 86 milliárd eurót költött - többet, mint a Google és az Apple együttvéve.

Hány magyar autót érint a botrány?

A Volkswagen világbotrány. Csaltak. Mi történt és mi lesz? Legalább 11 millió autót kell visszahívni. A bírságok, a perek, a javítási költségek, a bizalomvesztés elérhetik a 100 milliárd eurót. Az érintett motorok ötödét Győrben gyártották. Hány magyar autót hívnak vissza? Mi lehet az autóiparra épülő magyar exporttal? Magyarul Balóval 21.30-tól az RTL II-n!

Magyar autósok is érintettek a Volkswagen  botrányban

Tovább dagad a Volkswagen-botrány! Svájcban betiltották az ügyben érintett Volkswagen modellek értékesítését, az euróövezeti jegybank átmenetileg kizárta eszközvásárlási programjából a vállalat pénzügyi részlegét és olyan információk láttak napvilág, hogy már korábban volt, aki figyelmeztette a németeket, hogy az általuk alkalmazott felhasználási mód illegális. Azt mondja, előbb-utóbb minden eljön az életben, csak ki kell várni, addig meg tenni a dolgunkat, rendesen megcsinálni a hétköznapokat. A vezess.hu szakújságíróját, Szörényi Andrást kérdeztük.

Kétmillió motort Győrben gyártottak

Több mint kétmilliót Magyarországon, az Audi győri gyárában gyártottak abból a 11 millió motorból, amelynek károsanyag kibocsátását manipulálta a Volkswagen csoport. Ezt a gazdasági miniszter mondta a Kossuth Rádióban. Varga Mihály arról is beszélt, hogy csökkenteni kell a gazdaság egyoldalú függőségét az autóipartól.

Lemondott a VW-vezér


szerző:
2015.09.23. 18:30
Lemondott a VW-vezér

A berlini kormány és az Európai Bizottság régóta tud arról, hogy autógyárak manipulálják a kocsik mérhető károsanyag-kibocsátását- ezt állítja a Die Welt. A német kancellár visszautasította a vádat. A Volkswagen botránya kapcsán a német Zöld Párt adott erről információkat az újságnak. A Volkswagen a hét elején ismerte be, hogy olyan szoftvert építettek bizonyos dizel-autókba, ami képes lejjebb nyomni teszteléskor a szennyező anyag-kibocsátás szintjét, igy tudták kijátszani a rendkivül szigorú amerikai szabályt.


 

Dagad a Volkswagen-botrány!


szerző:
2015.09.22. 18:45
Dagad a Volkswagen-botrány!

Akár 38 milliárd dollárnyi büntetést is kiszabhatnak a cégre az Egyesült Államokban, a német autógyár részvényei két nap alatt csaknem 40 százalékot estek, a vezérigazgató - pedig lapértesülések szerint - pénteken távozik a cégtől.

Szerződést szegett a Suzuki?


szerző:
2011.09.12. 11:13
Szerződést szegett a Suzuki?

A Volkswagen azért vádolja a Suzukit, mert az esztergomi gyár a Fiattól vesz dízelmotorokat a Magyarországon gyártott SX4-es modellekhez.

^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való