KERESÉS search-close

Végh Ferenc

100 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "Végh Ferenc"

Kalandor 2015-12-19

2015.09.26. 11:15

Kalandor 2015-09-19

2015.09.19. 10:55

Hisszük, hogy az élmények szebbé tehetik az életet, ahogy azt is, hogy a megszerzett tudás és élmények olyan javak, amelyeket soha senki sem vehet el tőlünk - közhelyes, de igaz- és amelyek emléke életünk végéig velünk marad. Így gyűjteni őket, különösen fontos. Ebben próbálunk mi segíteni. Az RTL Klub turisztikai, vagy ahogy inkább mi szeretjük hívni: élménymagazinja, azért jött létre, hogy tippeket adjon az egész család számára. Látnivalók, országok, városok, falvak, fesztiválok, kultúra, gasztronómia, éttermek, bor, aktív kikapcsolódás, vendéglátás, vagy épp wellness, ezek a témáink hétről-hétre. Többnyire belföldi, de alkalomadtán akár külföldi úti célokra is utazunk. A műsor célja, hogy szórakoztató, de ugyanakkor ismeretterjesztő formában mutassa be a hazai és külföldi úti célokat, valamint olyan élményeket közvetítsen, amelyeket az utazók, turisták, vendégek is keresnek utazásaik, pihenéseik során. Műsorvezető: Végh Ferenc

Kalandor 2015-09-12

2015.09.12. 11:05

Kalandor 2015. április 4.

2015.04.04. 11:20

Kalandor 2015. március 21.

2015.03.21. 11:20
Kreischberg – „A legnyugatibb magyar régió”

Természetesen politikailag ez nem igaz, ami a valóságot illeti, nem is olyan nagy butaság. A magyarok egyik kedvenc síterepén, Kreischbergen kalandoztunk!

2014 legérdekesebb kalandjai - Külföld

Ezúttal 2014 legszebb, legjobb és legérdekesebb, legizgalmasabb pillanatait fogjuk felidézni. Tartsanak velünk! Éljük át újra együtt tavalyi közös élményeinket!

2014 legérdekesebb kalandjai - Belföld

Belga kalandok

2015.01.04. 18:07

Idei első adásunkban megmutatjuk, hogy akár Nyugat-Európa valamely városában is tehetünk egy egynapos kirándulást. Akár egyetlen napra is érdemes például Belgiumba utazni. Kalandozzanak velünk idén is!

Kalandozás a Mátrában

2014.12.16. 08:01

Idei utolsó adásunkban Magyarország legmagasabb hegységébe, a Mátrába utazunk, Gyöngyösön, a Mátra kapujában kezdjük. Majd egy ultramodern hegyvidéki szállodában fejezzük be a napot.

Kelet-Magyarországon barangoltunk

2014.12.14. 12:15

Ezúttal Kelet-Magyarországon barangolunk. Megmutatjuk, hogy Európa legnagyobb fürdőhelye, Hajdúszoboszló télen sem alszik.  Azt is, hogy a gasztro-forradalom Miskolc városát is elérte. Adásunk végén pedig meglátogatjuk az egri borvidék egyik legnagyobb pincéjét.

Egy remek belföldi célpont és egy csodálatos minivilág

A Kalandorban ezúttal megnézzük Budapest vadonatúj látványosságát, egy miniatűr világot. Valamint elugrunk Gödöllőre, ahol a barokk csodálatos emlékeivel ismerkedünk és belopózunk a Talamba Ütőegyüttes próbájára.

Repüljünk a nyárba!

2014.11.25. 08:52

A Kalandorral ezúttal a csodálatos Mauritiuson barangolunk.

Esztergom csodái

2014.11.16. 13:00

Ezúttal hazánk egyik legfontosabb történelmi városába, Esztergomba utazunk. Nem kisebb esemény, mint a magyar állam születése kapcsolódik ehhez a helyhez.

Kicsi, de rengeteg élményt kínál: Grúzia

Van itt minden: történelmi városok, nagyváros, jó konyha, aranykincsekkel tömött múzeumok, kulturális örökség, vadregényes hegyvidék, sőt, még tengerpart is.

Egy kis alpesi csoda

2014.10.30. 08:00

A Kalandorral ezúttal a gyönyörű Murauba látogatunk.

Lenyűgöző Budapest

2014.10.22. 10:00

Ezúttal gyönyörű fővárosunkban, Budapesten kalandozunk. Friss tengeri halat eszünk, megmutatjuk a város egyik legszebb homlokzatát, adásunk végén pedig egy kicsit alámerülünk a mindig izgalmas budapesti éjszakába.

Felfedjük Isztambul kulináris titkait!

Ezúttal Isztambulba látogatunk, de nem azért, hogy történelmi látnivalókat nézzünk meg, hanem hogy jókat együnk!

Két világörökség egy adásban

2014.10.07. 20:31

Tartsanak velünk Németországba és fedezzük fel együtt a rokokó és a gótika csodáit. Németország nyugati határvidékére, Észak-Rajna Vesztfáliába utazunk!

Élni és élni hagyni, Kölnben

2014.09.30. 19:22

Németország egyik legizgalmasabb városába, a szabadszelleműségéről, no és persze hatalmas dómjáról és kölnijéről híres Kölnbe repülünk.

Őszi séta Hévízen és Egerben

2014.09.26. 16:27

Most vasárnap is kirándulunk, két helyszínünk lesz. Eger, ahol a napokban fejezik be a csodálatos történelmi belváros teljeskörű felújítását. És Hévíz, a hazai egészségturizmus egyik gyöngyszeme. Indulás vasárnap délelőtt 11:25-kor!

Etiópia karnyújtásnyira

2014.09.19. 16:00

Afrika közelebb került Magyarországhoz, az etióp légitársaság már közvetlenül repül Addisz-Abebából Bécsbe, és ezzel nemcsak az osztrák, de a kelet-európai, így a magyar utazóközönséget is szeretnék Etiópiába vonzani. Stábunk a járat megnyitásának alkalmából kapott meghívást egy rövid etiópiai látogatásra, ami persze arra nem volt elég, hogy alaposan megismerjük ezt a különleges országot, arra azonban igen, hogy kedvet csináljon egy későbbi látogatáshoz.

Karintiai nyár

2014.08.14. 14:14

Kristálytiszta vízű tavak, csodálatos hegyek, sok napsütés és egy csipet délies könnyedség - ezek egy karintiai nyaralás kellékei.

Visszarepülünk az időben

2014.08.07. 18:34

Vasárnap egy nyugat-magyarországi kirándulásra visszük Önöket! Előbb ellátogatunk Sümegre, ahol egy pár száz évet vissza is repülünk az időben, majd hazánk egyik leghíresebb fürdővárosába, Bükfürdőre megyünk, végül pedig a Balaton déli partján megállunk egy frissítőre.

Alsó-Ausztria legnagyobb természetparkjában kalandoztunk

Kellemes alpesi legelők, mély szurdokok, bizarr sziklaformációk, vízesések, barlangok, csendes erdők és csodálatos kilátók összjátéka. Ezek jellemzik az alsó-ausztriai Mostviertel régióban található Ötscher-Tormäuer Természeti Parkot.

Németország ízei

2014.07.31. 14:17

A németekkel kapcsolatban sajnos máig él egy előítélet, hogy nem igazán jó a konyhájuk. Hogy ez mennyire nem így van, erre szeretnénk rácáfolni.

„Nem erre számítottam, ez a város gyönyörű”

Legtöbben ezzel a tapasztalattal térnek haza Miskolcról. Számos turisztikai attrakció újult meg, sőt született itt a közelmúltban.

Itt a kánikula, irány a strand!

2014.07.24. 14:32

Két helyszínünk: a Balatonlellei strand, ahol frissítő koktélokat keverünk Morafcsik Péter barátunk segítségével, illetve a Tiszakécske-Kerekdombi termálfürdő, ahol megmutatjuk, hogy telik egy nap a nyári kánikulában.

Nyugat-balatoni kaland két keréken

A Balaton nyugati medencéjének partján túráznunk, mégpedig biciklivel. Utunk során egy tucat helyszínt érintünk, melyek többsége így vagy úgy kapcsolódik a nagyhírű Festetics-családhoz, akiknek öröksége tulajdonképpen a mai napig meghatározza a térség arculatát.

Berlin gasztroszemmel

2014.07.16. 16:08

Ezúttal egy speciális nézőpontból vesszük górcső alá Európa egyik legmenőbb, legizgalmasabb fővárosát. Azoknak próbálunk meg tippeket adni, akik egy-egy utazás egyik legfontosabb elemének, ha nem a legfontosabbnak, azt tartják, hogy jókat egyenek-igyanak.

Ha belföldi nyaralást tervezünk

2014.07.10. 14:25

Kehidakustány: a gyógyturizmus új lehetőségei, Balatonlelle: új fejlesztések, Balatonboglár: balatoni gasztronómia és borok a déli partról.

Egy titokzatos afrikai ország: Etiópia

Egy igazán egzotikus utazás részletei a vasárnap délelőtti Kalandorban!

A Szigetköz és Balatonboglár kincsei

Előbb a csodálatos Szigetközbe kirándulunk, majd adásunk végén Balatonboglárra, a déli part egyik legszebb nyaralóhelyére.

Karintiai nyár

2014.07.02. 17:20

Magyarország egyik legszínesebb városa: Eger

A bor városa, történelmi város, barokk város, fürdőváros, diákváros, és fontos egyházi központ. Nem több helyszínről van szó, hanem egyetlen egyről.

Különkiadás: Tehetségesek, kalandorok

Egy különleges adás keretében tehetséges magyar fiatalokat szeretnénk bemutatni, olyan fiatalembereket, akik egy-egy területen, fiatal koruk ellenére is kiemelkedő sikereket érnek el.

Mártózzanak meg velünk Bükfürdő csodálatos gyógyító vízében!

Gyógyulás, lazítás, pihenés és aktív kikapcsolódás, mindez hazánk és Európa egyik leghíresebb fürdővárosában.

Kaland Szentgotthárdon

2014.06.16. 18:03

Vasárnap egy kicsi, de annál több látnivalóval, programmal kecsegtető nyugat-magyarországi városban kalandozunk.

Hévíz csodái és a varázslatos Szigetköz

Hévíz csodálatos termálvizű tava, Magyarország, sőt Európa egyedülálló kincse. Előbb ide utazunk, hogy szemügyre vegyük a város néhány újdonságát, majd pedig a varázslatos Szigetköz lesz az úticélunk, ahol megmutatjuk, milyen remekül ki lehet kapcsolódni akár egyetlen hosszú hétvége alatt.

Százhalombatta rejtett kincsei

2014.06.11. 19:05

Magyarország egyik nagy ipari központjába, Százhalombattára utazunk, ahol nemcsak kőolajfinomító, erőmű és ipari park van!

Alsó-Ausztria legnagyobb természetparkjában kalandozunk

Nyáron duplázik a Kalandor!

2014.06.02. 21:25

Az RTL Klub turisztikai élménymagazinja nyáron szombaton és vasárnap is vadonatúj részekkel jelentkezik! Kalandozzanak velünk egész hétvégén!

A Gyógyvizek Völgyébe utazunk

2014.05.23. 15:50

Gyógyvíz és bor, két csodálatos dolog, amelyek megédesítik az életet. Leginkább ezek miatt érdemes az Egerszalók, Demjén és Egerszolát községeket tömörítő turisztikai kisrégióba látogatni.

A természet lágy ölén kalandozunk

A Kalandor vasárnapi adásában nem megyünk múzeumokba és nem sétálunk a belvárosban sem, hanem a természet közelségét élvezzük a Mátrában.

A Mátra kapujába, Gyöngyösre utazunk

Megcsodáljuk a belvárost, fenséges vadhúst eszünk, kisvonatra ülünk, kirándulunk az erdőben, végül pedig, ahogy azt egy hosszú nap végén illik, megpihenünk, ellazulunk. Tartsanak velünk!

Egy romantikus, lendületes alföldi város

Petőfi-kultusz, királyi libafinomságok, honfoglalás kori emlékek, a magyarországi büntetések vérfagyasztó története, gyógyvíz a kórházban is, ipar és fejlődés a régi laktanya helyén.

Nyugat-Magyarországon kalandozunk

2014.04.22. 18:22

Állomásaink: Zalakaros, ahol szépülünk, Szentgotthárd, ahol ámulunk a modern technika csodáin, a Sopron melletti Lővérek, ahol töltekezünk a természetben, és végül a Balaton, ahol megismerkedünk egy tehetséges fiatal sportolóval.

Három hely, háromféle kikapcsolódás

Egy világörökség, egy összművészeti bisztró, és egy wellness paradicsom. Különleges helyek, ahol a lazulás mellett hagyományokkal és izgalmas ízekkel is találkozhatunk.

^

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!