KERESÉS search-close

Pintér László

17 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "Pintér László"

Rakonczay a Déli-sark Expedíció után sem dől hátra

A sikeresen teljesített expedíció után a Reggeli stúdiójában mesélt embert próbáló kalandjáról az extrém sportoló. Intim kérdések és a jövőbeli tervek is szóba kerültek.

Rakonczayék már nagyon várják a végét

Az extrém sportoló feleségétől kapott gyümölcskonzervét fogyasztotta el karácsonykor, ennyi volt az ünneplés a hófehér sivatagban. De már csak kevesebb, mint egy hét van hátra.

Ma melegebb van az Antarktiszon, mint nálunk

A Déli-sark Expedíció menedzsere Szalay Balázs és szakértője, Pintér László a Reggeliben mesélt arról, milyen kemény kiképzésen esett át Rakonczay Gábor.

Az Island Peak-különítménye is visszatért Katmanduba

Pintér László beszámolója: A Magyar Everest Expedíció trekking csapatának Island Peak-különítménye is visszatért Katmanduba.

Megmásztuk az Island Peaket!

A Magyar Everest Expedíció 2017 trekking csapatának utóvédje sikeresen teljesítette az extra küldetést: Száraz Dénes színész és Mohai Balázs, az expedíció fotósa megmászta az Everest szomszédságában emelkedő, 6189 m magas Island Peak csúcsát. Pintér László 5800 méterig jutott.

11. nap: Elértük az alaptábort!

Magyar Everest Expedíció 2017, Az alaptábori trekking túra 8. napja – A Magyar Everest Expedíció 2017 trekking csapata elérte célját: A mai napon a csapat többsége feljutott a Mount Everest 5344 magasan fekvő nepáli alaptáborába. A trekking csapat minden tagjára büszkék lehetünk, hiszen akik nem érték el az alaptábort, azok is légvonalban pár száz méterre fordultak vissza, és kivétel nélkül mindenki 5100 méter fölé jutott.

A Magyar Everest Expedíció 2017 csapata elérte az alaptábort

A Magyar Everest Expedíció 2017 csapata, melynek kiemelt támogató partnere az RTL Klub, megérkezett az 5344 méter magasságban található alaptáborba, így Klein Dávid és Suhajda Szilárd hegymászók számára napokon belül kezdődhet a táborlánc kiépítése. Az expedíció célja a Föld legmagasabb csúcsa, a 8848 méter magas Mount Everest (Csomolungma) elérése oxigénpalack nélkül, elsőként a magyar expedíciós hegymászás történetében. További érdekesség, hogy idén a Katmandu és az Everest alaptábora közötti szakaszra több hazai híresség is csatlakozott.

10. nap: Érzelmi hullámvasút

Magyar Everest Expedíció 2017, Az alaptábori trekking túra 7. napja (Dingboche  - Lobuche) - Ma megérkeztünk Lobuchébe, most már nagyon közel az alaptábor. Szállásunk a 7861 m magas Nuptsére néz, de látjuk az Everest Nyugati Vállát is. Az ide vezető út során megálltunk az Everesten elhunyt hegymászók emlékhelyénél. Többünket nagyon erősen érintett érzelmileg.

9. nap: Kőkemény akklimatizációs túra

Magyar Everest Expedíció 2017, Az alaptábori trekking túra 6. napja (Dingboche - Akklimatizációs nap) – Még véletlenül sem merem erre a napra a pihenőnap kifejezést használni. Az eddigi legkeményebb túránkon vagyunk túl, mindezt az akklimatizáció jegyében. A csapat többsége ma elérte az ötezer méteres magasságot.

8. nap: Megérkeztünk az óriások birodalmába

Magyar Everest Expedíció 2017, Az alaptábori trekking túra 5. Napja (Tengboche – Dingboche) - Leírhatatlanul szép, ugyanakkor néhányunk számára meglehetősen fárasztó napon vagyunk túl. Tengboche erdős, zöld vidékéről megérkeztünk a kövek és a hideg világába, 4350 méterre.

7. nap: Az alaptábori trekking túra 4. napja

Magyar Everest Expedíció 2017 (Namche Bazar – Tengboche) - Csodás napra ébredt az Everest Expedíció 2017 trekking csapata. A tegnapi lazítás után ma egy közepesen nehéz nap várt ránk.

6. nap: Ma végre megpillantottuk az Everestet!

Magyar Everest Expedíció 2017 – Az alaptábori trekking túra 3. napja (Namche Bazar – akklimatizáció)

A trekking harmadik éjszakáját is a 3440 méteren fekvő Namche Bazarban tölti az Everest Expedíció 2017 trekking csapata. Erre szükség van, hogy legyen ideje a szervezetünknek hozzászokni a nagy magassághoz.

4. nap: Megérkeztünk a Himalája szívébe

Magyar Everest Expedíció 2017 - Túléltük a leszállást a világ legveszélyesebb repterén, az Everest trekking elkezdődött!

3. nap:  Katmandu – Bhaktapur

Magyar Everest Expedíció 2017, Alaptábori trekking túra - Az expedíció és a trekking túra harmadik napja. A „hegyre” való indulásunk előtti utolsó nap Katmanduban,  további logisztikai ügyintézés és városnézés a szomszédos Bhaktapurban.

2. nap: Katmandu

szerző:
2017.03.30. 10:20

Magyar Everest Expedíció 2017, Alaptábori trekking túra - Első teljes napunk Katmanduban. Szálláshelyünk, a négycsillagos Hotel Shanker bőséges büféreggelivel kényeztet bennünket, melyet egy hatalmas bálteremben szervíroznak. Kissé szürreális és eklektikus az épület, de megvan a maga bája. Hab a tortán a hatalmas kert a szabadtéri medencével, ahol a virágzó bokrok illata tölti be a levegőt.

1. nap: Megérkeztünk Katmanduba

A Magyar Everest expedíció 2017 csapatával szerencsésen megérkeztünk Katmanduba, 22 órás út után. Qatar fővárosában, Dohában szálltunk át, ahová éjjel kettőkor érkeztünk. A gépünk csak reggel indult tovább, igy az éjszakát jobb híján csövezéssel töltöttük a reptér közepesen kényelmes, pihenésre szánt, de arra kevésbé alkalmas pihenőjében.

^

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!