KERESÉS search-close

ügyfélszolgálat

11 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "ügyfélszolgálat"

Amikor a nyugalom idegel halálra! (Orosz György)

Részlet a 17. évad 1. részéből:

Sok sztorit hallottunk már arról, amikor valaki az ügyfélszolgálatossal akar ölre menni, az viszont már ritka, hogy a gázórát finoman lezúzó átlagembert egy édesdeden pislogó baba nyugalmával hallgatja végig a szakember. Pedig megtörténik, max nem velünk.

Ha lemaradtál az adásról, kattints ide!

Termékbemutatók: szigorúbb szabályok

Törvénnyel védenék a csaló termékbemutatóktól az idős embereket. Rétvári Bence államtitkár elmondta, hogy egy új javaslat szerint az értékesítők nem adhatnának a bemutatók után hitelszerződést, és ügyfélszolgálatot is kötelező lenne üzemeltetniük arra az esetre, ha valaki nem elégedett a termékeikkel.

Szerződések, tarifaemelés, hűségidők

Káosz és fejetlenség. Ez uralkodik az ügyfélszolgálatokon és az üzletekben, de az előfizetők fejében is rengeteg a kérdőjel, hogy pontosan mit is kell tenniük, ha nem szeretnék, hogy emelkedjen a tarifacsomag ára. Dr. Csapó Szandrát kérdeztük a részletekről.

Kígyózó sorok: hosszabbít a Telenor

Meghosszabítja a határidőt a Telenor, minimum egy héttel. Ezt kedden jelentették be, miután már hétfő óta elérhetetlen a cég telefonos ügyfélszolgálata és hatalmas sorok kígyóznak az irodák előtt. A cég ugyanis július elsejétől árat emel. De csak annak, aki nem jelzi, hogy nem szeretne többet fizetni. Erre kötelezte ugyanis a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a szolgáltatókat.

MNB: Nehéz követni az elszámolási értesítőt

Sokan egyáltalán nem értik a devizahiteles elszámolást. Jócskán megnőtt a jegybanki felügyelet ügyfélszolgálatainak forgalma. A Nemzeti Bank alelnöke az RTL Híradónak elismerte, hogy nehéz az értesítőt értelmezni, mert nagyon bonyolult jogi megoldás van mögötte.

Így védekezz a telefonos zaklatók ellen (Gajdos Zoltán)

Részlet a 15. évad 7. részéből:

Gajdos Zoltán a mindenki által oly nagyon imádott - irónia veszély - telefonos ügyfélszolgálatosokat vette górcső alá. Hogyan lehet kivédeni őket? Úgy tűnik, sehogy!

Ha lemaradtál az adásról, kattints ide!

A nagy márkák mindent megtesznek az elégedett ügyfelekért

A brandek számára fontos az elegedett ügyfél, hiszen akkor megvásárolja a termékeket, melynek köszönhetően jelentős bevételhez jutnak a tulajdonosok. Ennek elérése érdekében a cégek rengeteg figyelmet fordítanak az ügyfélszolgálatatokra.

Elképesztő fejlődés: az ügyfélszolgálatok új iránya

Ugye Önök is voltak már úgy, hogy felhívtak egy ügyfélszolgálatot, és sokáig azon bosszankodtak, hogy percekig csak zenéket hallgatnak és nem kapcsolják a kezelőt. Most megmutatjuk Önöknek a technika elképesztő fejlődését.

Sok a kérdés a népszámlálás körül

A statisztikai hivatalban telefonos ügyfélszolgálatot hoztak létre, és megállás nélkül fogadják a hívásokat, de így is alig győzik a tájékoztatást.

Lencselevessel szolidarítottak


szerző:
2011.01.20. 17:20
^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való